A hvg.hu még csak beágyazta az azóta törölt posztot, így ott már nem látható a malőr, de a 444.hu print screennel állított emléket az esetnek. Pedig ha Széles Gábor csak egy kicsit is figyelt volna, már az általa újraosztott poszt kommentjében is szerepelt a hír értékelése: “Nem mondta se a TV, sem a Rágió 1 ! Akkor pedig kamu. Nagyon rossz tréfa!

A médiamágnás gyakori kamuhír- és konteóosztó mind magán, mind hivatalos facebookos oldalán, ami miatt 2016 márciusában már a bokáját is megütötte. Csak az ízelítő kedvéért két további emlékezetes eset: 2016 júliusában Széles a Pólus Online-ról osztott meg egy “megdöbbentő felvételt” az “álcázását kikapcsoló ufóról”, 2015 áprilisában pedig a barguzini Petőfiről szóló vitába szállt be az MTA ellenében a Facebookon.

További válogatás a Széles Gábor közösségi oldali felületein felbukkanó elméletekből a hvg.hu cikkében.

Fotó: Thaler Tamás / Wikipédia

Ha tetszett a cikk, csatlakozz te is az Urbanlegends.hu-t támogató közösséghez!