A kóstolóknak állítólag nemcsak ízlett az “új, organikus gyorskaja”, hanem jobbnak is ítélték a Meki-menünél. A LifeHunters Meki-reklámnak is beillő kísérlete persze nem tudományos próbálkozás az ízlelés anomáliáinak bemutatására, és még csak az sem biztos, hogy minden úgy történt, ahogy a videóban bemutatták.

Nem tudjuk például, voltak-e negatív értékelések is, miként azt sem, valóban gasztroszakértőket tréfáltak-e meg, vagy csak statiszták játszották el a kívánt szerepet. A készítők mindenesetre most körbehaknizzák az őket ünneplő médiát, többek között az orosz RT-nek is interjút adtak.

Serving McDonalds to food experts?

What happens when you serve McDonald’s fast food to some food experts and pretend it’s a new organic meal?Watch the food expert be fooled by the Mc Donalds f…

(via)

Ha tetszett a cikk, csatlakozz te is az Urbanlegends.hu-t támogató közösséghez! Tudj meg többet itt!