Nem új, de a Designtaxi megint felkapta: szélessávú internetszolgáltatása hirdetésére ravasz trükköt eszelt ki az olasz Fastweb. Egy vasárnap éjszaka alatt – még valamikor januárban – újrahúzott egy milánói metróállomást a tokiói Shibuya állomás vizuális elemeivel. Sőt talán egy kicsit el is túlozta a japán fílinget, hogy a meglepetés minél nagyobb legyen.
A reklámgeg az M&CSaatchi munkája.
Ha tetszett a cikk, csatlakozz te is az Urbanlegends.hu-t támogató közösséghez! Tudj meg többet itt!
Itthon valaki tuti beperelné a szervező céget, mert a reklám miatt nem szállt le a megfelelő megállóban, emiatt elkésett, emiatt kirúgták, tehát a cég tartozik neki az élete végéig járó fizetésével.
Ohhh.. Itt is van ám hasonló :D mondjuk nincs kiplakátozva semmi sem, de animecon idején tele van a metró velünk. :33
Egy ilyen pofátlanul reklámozó cég meg is érdemelné.
És a New York – Budapest metró?