A Mental_floss magazin valamilyen szempontból úttörő szerepet játszó, 25-ös filmes listájára a How I Met Your Mother című sorozat is felkerült annak köszönhetően, hogy a szerkesztők szerint forradalmasította a filmes termékelhelyezést. A széria egy 2006-os epizódjának újrasugárzásakor ugyanis megjelent a 2011-es Rossz tanár című film egy posztere.

Természetesen nem időutazásról van szó, hanem a SeamBI cég újításáról, amelynek segítségével lehetővé vált a régi jelenetek új hirdetésekkel való felturbózása. A vállalat célkitűzése, hogy az elhelyezést tovább finomítsa, és például földrajzi targetálást is lehetővé tegyen az egyes epizódok újrajátszásakor – írja a Mental_floss.
További újratöltött termékmegjelenítések:

– ‘How I Met Your Mother’: Why are ads for new movies in old reruns?
Ha tetszett a cikk, csatlakozz te is az Urbanlegends.hu-t támogató közösséghez! Tudj meg többet itt!
egy sütőtök latte Marshallnak
Hallgassatok a szivetekre!
Az mi? Kérditek.
Az igazság helye.Kicsit csendesüljetek el. Öleljetek pl. át egy öreg fát! Halljátok meg amit súg a szivetek…. s utana álmodjatok egy szebb világot.. s itt vagyunk már SOKAN…akik várjuk!
Elég gagyi sorozat, bár a reklámelhelyezés fasza.
Klara: Valami ütős cuccot szereztél a dealertől?
BadGuy: Engem sem fogott meg, a poénok valahogy nem ütnek egyáltalán. De sokaknak tetszik.
“… Öleljetek pl. át egy öreg fát!… ” — Klara, esküszöm, megtettem ! Van egy nagyon öreg szomorú fûz a kertem végében, de nem hallottam közben semmit (igaz fújt a szél), és még a fa se lett kevésbé szomorú ! Sôt, lehulott az össes levele. Ez most jó hír ?
[…] Forrás: urbanlegends.hu […]
Elég fasza sorozat, bár a reklámelhelyezés gagyi.