A nyilvánvalóan figyelemfelhívásként funkcionáló cselekedettel kapcsolatban az amerikai legendavadász oldalak megjegyzik:

– csak mert az egy luxuspezsgő üvege, még nem biztos, hogy pezsgő van benne,
– nehéz megállapítani azt is, hogy a szóban forgó márka mely típusáról van szó – a kínálat ugyanis a Snopes szerint 300 dollártól 65 ezer dollárig terjed,
– és még ha pezsgő is van benne, valószínűtlen, hogy Beyonce teljes árat fizetett volna érte (ha egyáltalán pénzbe került neki) – az adott márka ugyanis férje, Jay Z. érdekeltsége. A cégnek pedig egy ilyen termékelhelyezés egészen biztos többet ér, mint az adott palack előállítási költsége.

Ahogy a Gawker szerzője megjegyzi: videoklipjében Beyonce nem 20 ezer dollárt, hanem “negatív pénzt öntött a medencébe”, más kérdés, hogy ettől függetlenül azoknak éppenséggel igazuk lehet, akik szerint az énekespár többet és gyakrabban adakozhatna hatalmas vagyonából (bár Beyonce valószínűleg velük is vitába szállna).