A lap szerint a hétvégén, két évvel Komlós Juci halálát követően újból tízezres nagyságrendben kezdték olvasni az erről beszámoló hírt. A webstatisztikákból kiderült, hogy a hírt a Twitteren és a Facebookon kezdték el újból megosztani, ugyanúgy, mint ahogy az Dargay Attila rajzfilmrendezővel történt 2011 októberében.

Az esettel kapcsolatban a lap megkérdezte Hampuk Richárd kommunikációs szakembert, aki szerint valószínűleg arról lehet szó, hogy egy olyan ismert ember esetében, aki egyébként nincs folyamatosan jelen a bulvárlapok címlapjain, könnyen lemaradhatnak az internetezők a halálhírről.

A cikkben megszólal Rab Árpád, a Budapesti Műszaki Egyetem Információs Társadalom- és Trendkutató Központjának igazgatója is, aki szerint a Facebookon azért tudnak vírusszerűen terjedni az álhírek és átverések, mert a tartalom megosztásának ingerküszöbe nagyon alacsony. Ez azt jelenti, hogy sokan előbb kattintanak a megosztás gombra, és csak azt követően ellenőrzik az információ hitelességét.