Termékeinek Facebook oldalán a cég tavaly március 19-én így reflektált az alábbi képre:

pick

A Facebook oldalunkra felkerült összehasonlító fényképen feltehetően a Pick Szeged Zrt. 2 terméke szerepel: a Magyarországon forgalmazott Rákóczi szalámi és a Németországban forgalmazott Ungar szalámi minőségben összehasonlítható termékek. A Pick Szeged Zrt. átadási áraira rátevődő, a kereskedelmi láncok által alkalmazott árrések, valamint az országok aktuális ÁFA kulcsai (Magyarország 27%, Németország 7%) sajnálatos módon ilyen mértékű árkülönbséget tudnak okozni a fogyasztói árakban. A piacok közötti árkülönbséget nem a Pick Szeged Zrt. árpolitikája határozza meg, hiszen cégünk legfontosabb piacának a magyar piacot tekinti, és így a magyar fogyasztók megelégedettsége elsődleges számunkra.”