A Mental_floss magazin valamilyen szempontból úttörő szerepet játszó, 25-ös filmes listájára a How I Met Your Mother című sorozat is felkerült annak köszönhetően, hogy a szerkesztők szerint forradalmasította a filmes termékelhelyezést. A széria egy 2006-os epizódjának újrasugárzásakor ugyanis megjelent a 2011-es Rossz tanár című film egy posztere (lásd jobbra).

Természetesen nem időutazásról van szó, hanem a SeamBI cég újításáról, amelynek segítségével lehetővé vált a régi jelenetek új hirdetésekkel való felturbózása. A vállalat célkitűzése, hogy az elhelyezést tovább finomítsa, és például földrajzi targetálást is lehetővé tegyen az egyes epizódok újrajátszásakor – írja a Mental_floss.

További újratöltött termékmegjelenítések:

3 Bizarre Examples of Digitally Inserting Movie Ads into “How I Met Your Mother” Reruns. The Computers are Making NPH Lie

‘How I Met Your Mother’: Why are ads for new movies in old reruns?