Ahogyan arra az Index.hu egy olvasói levél kapcsán rámutatott: Nádas követéséhez elég, ha valaki használni szeretné az (azóta átmenetileg eltüntetett) „Ingyen SMS küldése”, vagy a „Kik nézik az adatlapod” elnevezésű alkalmazásokat. Ezek első indítása előtt rá kell kattintanunk a Tetszik gombra, ez a lájk azonban egyenesen Nádashoz fut be.

A lap szerint valószínűleg sokan vannak olyanok, akik bár saját akaratukból nyomnak rá a gombra, azzal nincsenek tisztában, hogy valójában nem az alkalmazást kedvelték meg, hanem csatlakoztak egy sportoló Facebook-oldalához. Az Index arra is rámutat: az ügyben megszólaló Nádas szerint a nem mindig szándékosan kattintó „rajongók” lájkjainak begyűjtése egy tudatos kampány része.

A lap által megkérdezett, közösségi marketingre szakosodott cég képviselője elmondta: a lájkgyűjtés ilyen formája nem szabálytalan, viszont ez a konkrét példa megtévesztő, mert hülyére veszi a felhasználót. A szakértő szerint sokkal szerencsésebb lenne, ha az egyébként kárt nem okozó alkalmazás témájában is kötődne az oldalhoz. Ami a kik-látták-az-adatlapod típusú alkalmazásokat illeti: a megkérdezett szakértő szerint – ha léteznek is olyan adatok, ami alapján az adatlapunkra tévedőket ki tudjuk listázni  – azok külső fejlesztők számára pillanatnyilag nem elérhetők, így minden algoritmus, ami ezt próbálja szimulálni, vaktában lövöldözik.