“Kérjük, ne ijedjen meg! Ez az első kísérlet arra, hogy üzenetet küldjünk az időben. Ezt a kísérletet a first direct támogatja, hogy megünnepelje 21. évfordulóját. Most 2010-et írunk. Hogy a first direct méltó ünnepelhessen, visszatértünk indulásának évébe. Most pedig folytatódjon a műsor, minden jót kívánunk Önöknek és sok boldogságot a további életükben!”

A Howell Henry Chaldecott Lury reklámügynökség által készített üzenet maga is egy tévéreklám volt, mely a first direct nevű bank bevezetésére készült. A first direct forradalmi újítása – Audi-reklámot félbeszakító, futurisztikus hirdetése mellett – az volt, hogy bankfiókok helyett telefonon keresztül működött.

A reklámot követő 24 órában a cég több mint ezer hívást kapott. A bank ügyfélköre a következő év végére meghaladta a hatvanezret, 1995 végére pedig közel megtízszereződött a számuk. A hirdetés felvételét megtekinthetitek itt. (forrás)