Az angol lapok által felreppentett hírről idehaza először a cotcot.hu számolt be:

“Tom Boddingham 14,5-ös méretben rendelte meg a lábbelit, amely éppen nem volt készleten, így hát legyártották neki. A vállalatnál azonban egyszerűen elrontottak egy tizedesjegyet, a munkások pedig az instrukciók értelmében készítettek egy százszor nagyobb, tehát 1450-es, azaz 210x130x65 centis mamuszt”.

A Guardian újságírója és néhány twitterező azonban kinyomozta, hogy Tom Boddingham a megszólalásig “hasonlít” Joseph Jennings-re, a terméket gyártó Monster Slippers online értékesítőjére (Jennings leleplezése után törölte twitteres fiókját). Vagyis, az egész valószínűleg nem más, mint egy jól kitalált PR-kampány a termék népszerűsítésére.

És az Urbanlegends.hu most beáll e kampány második vonalába – az átverés leleplezése valószínűleg közel akkora médiafigyelmet generál majd, mint maga az átverés.