A lap egy 23 éves újságíró áldozata lett, amikor egy e-mailben átküldött, hamis Ivo Sanader-interjút közölt. Az átverés úgy jött létre, hogy annak kiötlője újévi üdvözlő SMS-t küldött az ország legjelentősebb politikai elemzőjének, azt sejtetve, hogy ő maga Sanader. A publicista a számot elraktározta, később pedig erre az SMS-re válaszolva interjút kért az “elnöktől”. A médiahacker meglepődött, de e-mailben elkérte az újságíró kérdéseit, amikre a választ a kormányfő korábbi interjúiból ollózta össze (mint később kiderült: válaszlevelet a rivális napilap újságírónőjének otthonából küldte el).

Az újság megkövette olvasóit, internetes kiadásának címlapján jelen pillanatban is vezető hírben szerepel az interjút közlő Davor Butkovic bocsánatkérése. Butkovic tucatnyi interjút készített már korábban a miniszterelnökkel, személyes kapcsolatban állt vele. Cikke megjelenését követően lemondott a lapkiadónál betöltött posztjáról, és benyújtotta lemondását a lap főszerkesztője is, aki a támadás mögött a rivális lap, a Vecernji List mesterkedését sejti. A konkurens újság tagadja ezt, honlapjukon határozottan visszautasítják a vádaskodást, egyben elítélik, hogy az interjút közlő lap megszellőztette: az átverésben közreműködő újságírók melegek. A 23 éves Viktor Zahtilával kapcsolatba hozott Zagreb Pride közleményben fejezte ki szolidaritását a hackerrel, akinek szerintük sikerült rámutatnia a horvát újságírás állapotaira.

Az interjú egyébként most is fent van az újság weblapján, de akárhogy is kerestem, nem találtam utalást ezen a cikkfelületen arra (kivéve a hozzászólásokat), hogy hamis lenne…  Update: Nem is kellett volna olyan nagyon keresni, hiszen a cikk élesítése február 8-án, 21:50-kor történt, az utolsó “módosítás” pedig február 8-án, 21:50-kor. Címlapon mea culpa, a Google-ből az interjúra érkező olvasók meg gondoljanak, amit akarnak :)