Bejegyzés egy weboldalon:

„Szia Steven (Pista)! Figyelsz végre? Mindent tudok a szeretődről, te mocskos, trükkös, erkölcstelen, hűtlen, kispöcsű szarházi. Minden fel lett véve! (hamarosan ex-) feleséged, Emily
Utóirat: Ezt a hirdetést a közös bankszámlánkról fizettem.”

Bocs a forditas minosegeert, es a kep is gyengusz, mert egy piros lampanal allva, kocsibol fenykepeztem. Habar a lenyeg latszik. Nekem nagyon tetszett. Egyebkent ez a hirdetotabla 1 utcara van a Times Square-tol a Broadway-en. Kesobb eszrevettem egy masik ugyanilyen hirdetotablat Manhattan egyik legforgalmasabb autopalyajan. Lehet van tobb ilyen tabla is, de csak ennek a kettonek a koltsege olyan 15 millio es 70 millio forint korul lehetett. Persze lehet csak hoax, vagy valami reklamkampany “előszele”, de lazan el tudom kepzelni azt is, hogy tenyleg csak egy megcsalt milliomos feleseg “viccelodik”. Mindenestre jo poen.

UPDATE: A csajnak van blogja is.
Kép Dátuma: 2006:07:17 14:37:31
Kamera: Canon EOS DIGITAL REBEL XT
Exponálás: 1/1600 sec
Rekesz: f 5”

A Museum of Hoaxes szerint erősen vírusmarketingszagú a dolog, amit több dolog is alátámaszt. Emily ugyanis

– a blogján megtett mindent, hogy eltitkolja kilétét,

– ThatGirlEmily néven mindenféle fórumokon megjelenik, „szerencsétlenségével” szinte teleszpemelve e felületeket,

– a hirdetés több városban is felbukkant, ami nagyon-nagyon sok pénzébe került volna Emilynek, talán még a közös számla se lett volna elegendő erre.

Egy másik blogbejegyzés arra hívja fel a figyelmet, hogy Emily blogján a kommentek ki vannak kapcsolva – márpedig ha a sztori valódi lenne, Emilyt minden bizonnyal érdekelné a többi ember véleménye. Ha azonban kamu, így megvédi magát a helybeli leleplezésektől.

Az egyik feltételezés szerint egy kültéri hirdetésekkel foglalkozó cég akarja ezzel megmutatni, mennyire hatásos e hirdetési forma, a Gawker bloggerei szerint azonban a Court TV egy tévéműsorának, méghozzá a Parco P.I.-nek a kampánya ez.